donderdag 14 oktober 2010

Verwaarlozing

Ja beste lezers en lezeressen,

dit is wat je kan noemen verwaarlozing!

Ik ben al veel te lang niet meer bezig geweest met mijn site! Ik had er nu ook nie altijd even veel tijd voor. Er zijn ondertussen wel enkele dingen veranderd zie je.

Eerst en vooral ben ik geslaagd in mijn opleiding (bachelor in de orthopedagogie) en ja, met een onderscheiding (sry voor het stoefen, but I'm very proud at myself :P)!
Direct daarna ben ik begonnen met werken op mijn stageplaats. Momenteel vervang ik iemand die in zwangerschaspverlof is. Goed nieuws voor beide partijen natuurlijk, want hierdoor had ik onmiddellijk werk.

Maar het grote nadeel van deze hectische veranderingen in mijn normale leventje is dat ik mijn routine kwijt was. Ik moest plotseling gaan werken (onregelmatige uren) en wist totaal niet meer hoe ik dan in godsnaam mijn huishouden in orde zou krijgen. Daarnaast zijn mijn vriend en ik nog eens aan het kijken om ons huisje te verbouwen. En geloof me daar kruipt meer tijd in dan dat je zou denken!

Beste lezeressen, het tij is gekeerd! Althans ik zal zoveel mogelijk mijn best doen om het tij te doen keren! Hiermee wil ik zeggen: meer artikels en minder lange perioden waarin ik niets nieuws schrijf! Hopelijk vinden jullie het nog steeds leuk om naar mijn site te komen kijken!

Liefs,
Gwenny
(jip that's my name :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten