dinsdag 15 juni 2010

Helaas pindakaas...

... geen artikeltje vandaag

*oooooooooooooooooooooohhhh*

De reden hiervoor is dat ik vandaag mijn eindwerk ga verdedigen. Wat best spannend is, want dit bepaald of ik mijn opleiding (bachelor in de orthopedagogie - in case you didn't know ;) ) kan afsluiten of niet.

Door de trillende handen kost het mij al veel energie om dit klein stukje te typen (toetsen vinden is niet simpel op deze manier en nog minder om de letters in de juiste volgorde te zetten en geen spaties te vergeten en ... I can't function anymore!!! :/)

Positief hieraan is natuurlijk wel dat ik jullie morgen kan mededelen of ik geslaagd ben of niet please allemaal duimen van wel!! en dan kan ik mijn student - af zijn vieren!!!

So cross your fingers and let us pray!

Tot morgen ...
...met meer nieuws!

Liefs,
Gwenny

1 opmerking: