maandag 14 juni 2010

Disco Smokey Eyes

Onlangs kocht ik de Hema Metallic Eye Mousse (klik hier).
In het begin wist ik echter niet goed hoe ik dit moest gebruiken. Gewoon als oogschaduw? Hmm, zou het dan niet gaan creasen? Als basis? Het proberen waard!

Deze poging lijdde uiteindelijk tot dit resultaat!


Het valt misschien niet zo neig op in foto's, maar in real life was het enorm bling bling! Zo-veel glitters! :D

Als basis gebruikte ik hiervoor dus de Metallic Eyemousse van de Hema. En ik moet zeggen: WauW! Ik ben wel enorm onder de indruk van de pigmentatie. Jammer genoeg heb ik geen swatch genomen om dit aan jullie te tonen. Maar jullie mogen hier zeker nog een artikeltje over verwachtend!!

Verder gebruikte ik mijn 42 palette van Coastel Scents voor de overige kleuren, namelijk shimmer wit, shimmer grijs en shimmer zwart. Je zou beginnen denken dat ik wou dat het bling bling werd :P

Wat vinden jullie van de look?
Ik persoonlijk vind hem wel leuk staan! Het is een leuk dat ik wel zou dragen om uit te gaan!

Liefs,
Lady Beautylicious

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan :)
    Ik heb ook een paar van die metalic eyeshadows. Ik vind ze geweldig, maar idd SUPER veel glitters!
    Ze gaan bij mij ook helemaal niet creasen! Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze echt mega mooi!!!!!!!
    heel erg tof hoe je da gedaan hebt!
    gade mij zekerst ies moeten leren:p
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is echt een mooie look!

    x Marielle

    BeantwoordenVerwijderen