maandag 7 juni 2010

I love nailpolish!

Yes, I do!

Het is weer zomer, nuja, zomers weer... soms... hmm

Laat het mij houden bij: het is weer zomer! Dit kan maar één iets zeggen: yup! I'm into nailpolish!

Hoe raar het ook klinkt, maar ik hou ervan om in de zomer mijn nagels te verwennen met een supertof kleurtje! Ik weet niet hoe het komt, maar wanneer de zomer eraan komt, ben ik hier enorm mee bezig.
Maar geef toe: wat is er nu leuker dat een cocktail vasthouden met mooi verzorgde nagels terwijl je in de zon ligt... I rest my case :)

De laatste nieuwe trends in nagellak kent bijna iedereen. Het is heel duidelijk terug te vinden in de verschillende collecties die merken uitbrengen. Nog steeds geen idee? Kleine tip: pastel, neon en metallic. Oh, en niet te vergeten: matte topcoat. Nu, of dit een trend is - je ne sais pas-. But I love it!

Om mijn leuke nagellak collectie wat uit te breiden, ging ik onlangs naar de Hema.
Zie hier mijn aankoopjes :)



Je weet het of je weet het niet, maar de Hema werkt met nummers. Bweurk. Het is echt zo stom! Geef je nagellakjes toch gewoon een funky naam! Het rare eraan is... op het kasticketje verschijnt er wel een naam...

Bij deze v.l.n.r.: wetlook peach (02) - wetlook bordeaux (07) - neon pink (71) - neon purple (74) - funky mint (09) - glitter pink (05) - topcoat matte - longlasting purple (83)- funky bleu (10)
Niet de meest spectaculaire namen, maar toch! ;-)

Kleine nagellak - 2,75€
Grote nagellak - 2,95€
Topcoat - 2,95€

Klein detail: de matte topcoat had ik al gekocht (samen met de funky bleu nagellak). Ik ben hier zooooo blij mee dat dit eigenlijk mijn back-up is :)

Daarnaast heb ik ook nog een metallic eyemousse gekocht en een eyeliner brush!

Metallic Eyemousse Grey - 3,95 €
Eyeliner brush black - 2,95 €

Zie zo, dit waren mijn aankoopjes!

Hebben jullie nagellakjes van de Hema? Zo ja, wat vinden jullie ervan en welke kleurtjes hebben jullie allemaal?

Liefs,
Lady Beautylicious

2 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen !! Ik heb ook een aantal kleurtjes die jij hebt.

    Thanks voor de tip dat er op het kassa-ticket blijkbaar wel een naam staat! Want dat nummer is echt stom...:-)

    Die oogmousses vind ik alvast super, ik heb er nu ook al enkele en gebruik ze het meest als basis. Dan blijven ze superlang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben momenteel druk in de weer om te testen hoe ik die oogmousse het best kan gebruiken. Vandaag idd als basis gebruikt en wauw wat een effect geeft dat :O echt blij mee!
    Ben jij wat tevreden van de nagellakjes? Ik momenteel wel, maar het ze nog niet allemaal kunnen testen ^^

    BeantwoordenVerwijderen