zondag 13 juni 2010

Hema Matte Topcoat: review (+ mini review van Hema nagellak in n° 83)

Eindelijk eens een paar zonnestralen die mij kunnen helpen om de matte topcoat van de Hema te reviewen!

Ik denk dat bijna iedereen hier al van gehoord heeft. Deze topcoat verandert de glans die je krijgt bij een normale nagellak om in mat. Nice!

Toen ik dit zag staan in de Hema, was ik redelijk sceptisch. Zou het wel werken? Maar hé, daarom bestaat er ook zoiets als reviews ;).

Ik gebruik de topcoat nu al een tijdje en ben er eigenlijk best wel heel tevreden over. Oké, kleine kanttekening: ik heb niets om het mee te vergelijken, maar toch vind ik het resultaat heel mooi!

Het verandert de nagellak supersnel in een matte versie ervan en - bij mij - blijft mijn nagellak zeker 3 dagen zitten met deze topcoat. Wat niet slecht is!

Maar hoe ziet een matte versie er nu uit?

Op bovenstaande foto kun je mijn nagels terugvinden (in het nr 83 van de Hema - onderaan dit artikel een kleine review hiervan!). Je kunt zowel de gewone nagellak terugvinden (dus met glans) en de matte versie ervan!


Kleine close - up
Persoonlijk vind ik matte nagels zooooo mooi! Het oogt zo netjes! Wat me wel opviel, was dat elk putje of bultje in je nagels opvalt met matte nagellak. Oplossing? Een base - coat gebruiken die alles smooth maakt!
Prijs? 2,95€
Zou ik hem aanraden? Een dikke 'yes' hierop!
Over de nagellak (nr 83 - Hema) zelf:
Ik ben tevreden met deze nagellak! Hij dekt zeer goed. Eén laag geeft al veel kleur, maar omdat ik hou van een egaal oppervlak ben ik voor twee laagjes gegaan. Het borsteltje is aan de smalle kant, maar dit is voor mij juist handig! Hiermee kan ik heel makkelijk mijn nagels lakken. Maar dit is persoonlijk natuurlijk. Daarnaast is de nagellak zelf aan de waterige kant: oppassen hiermee dus!
(prijs: 2,95€)
Tot de volgende!
Lady Beautylicious

3 opmerkingen:

  1. eindelijk het lang verwachte artikeltje van de matnagellak:)
    ge ziet echt wel heel erg duidelijk het verschil hé!
    ik vind het persoonlijk mooier mat dan azo blinkend. ik ben normaal voor blink zen mja kweenie tis echt wel heel erg mooi zen da mat!!!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lila kleur is ook mooi:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van welk merk is die paarse kleur??

    BeantwoordenVerwijderen